Despre iubire.

Fotografia mea
Dar pana la urma supravietuiesti oricarui lucru, sexului, minciunilor, examenelor…e filozofia lui “ma descurc eu cumva”. Se spune ca in viata e de preferat sa ai amintiri urate decat regrete. Eu cred ca sunt mai bune regretele, pentru ca pe alea le poti prelucra, iti poti imagina ce final iti place, in timp ce amintirile urate au deja un final, nu le poti schimba. Mai bine o poveste nerezolvata, pe care o poti strange in maini ca pe plastilina, ca sa-i dai ce forma vrei tu.

miercuri, 25 iulie 2012

back in my life.

...din pacate examenele si inscrierea la facultate mi.au ocupat majoritatea timpului liber.... n.am avut timp sa mai blogaresc.. n.am avut timp sa mai scriu nimic. Oficial ma intorc
Mda... ca multe s.au mai intamplat... 
Mmm...
Da... am o mare dilema... efectiv nu stiu ce sa fac...
Ma gandesc ca poate e bine inca sa raman pentru un moment in viata lui...
Ma gandesc ca poate imi fac singura rau si ma amagesc....
Cert e ca m.am saturat de atata indiferenta...
Nu pot tine pasul..
Am nevoie de atentie, am nevoi de un "Noapte buna!"... , am nevoie de o imbratisare atunci cand nimic nu merge cum ar trebui sa mearga, am nevoie de o vorba calda atunci cand toti ma invinovatesc.
De ce nu pot sa am si eu parte de asa ceva?
Am lasat si las in continuare de la mine... dar pana cand?
Am ajuns la capatul puterilor.. nu pot lupta de una singura pentru ceva care oricum nu e posibil..
Pentru a exista iubire e nevoie de 2. nu de 1 nu de 3....
.... nu inteleg.
Credeam ca am scapat de "drame"... dar nu e asa.
De ce nu pot fi toate lucrurile perfecte asa cum le.am vazut la inceput?...
De ce ? De ce? De ce?
Plang.. da plang...
Mi.e ciuda ca nu te am asa cum ar trebui...
Dar mi s.au terminat "bateriile"... nu mai pot merge mai departe....
Ceea ce am sedimentat in chestiuta mea, e mult mai putin probabil de ceea ce s.a adunat in ultima perioada...
O parte din mine spune: Iarta.l si acum... dar cealalta parte spune : Nu mai poti indura, lasa.l !
... e final.
Si simt asta..... :|


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu