Despre iubire.

Fotografia mea
Dar pana la urma supravietuiesti oricarui lucru, sexului, minciunilor, examenelor…e filozofia lui “ma descurc eu cumva”. Se spune ca in viata e de preferat sa ai amintiri urate decat regrete. Eu cred ca sunt mai bune regretele, pentru ca pe alea le poti prelucra, iti poti imagina ce final iti place, in timp ce amintirile urate au deja un final, nu le poti schimba. Mai bine o poveste nerezolvata, pe care o poti strange in maini ca pe plastilina, ca sa-i dai ce forma vrei tu.

vineri, 19 octombrie 2012

Prefacatorie.

Te cam saturi de vorbe la un moment dat. Cand vezi ca tot felul de gunoaie se gasesc sa sara de unde le e locul acolo unde e curat. Inainte sa vorbesti la adresa unei persoane ar fi mult mai indicat sa iei o oglinda sa te uiti in ea si sa vezi ca defapt vorbesti despre tine. Ca gunoiul tot gunoi ramane pana moare. Si te intrebi de ce nu ai prieteni? pai cine isi doreste ceva ce toata lumea arunca ?... Aici nu e reciclare. Nu trebuie sa lingi acolo unde scuipi odata. Desi asta am facut de mai multe ori si te.am "aruncat" dupa care te.am "luat" inapoi. Si pentru ce? Pentru ca dupa sa arunci cu "venin" in mine. Ca atata ai stiut o viata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu