Despre iubire.

Fotografia mea
Dar pana la urma supravietuiesti oricarui lucru, sexului, minciunilor, examenelor…e filozofia lui “ma descurc eu cumva”. Se spune ca in viata e de preferat sa ai amintiri urate decat regrete. Eu cred ca sunt mai bune regretele, pentru ca pe alea le poti prelucra, iti poti imagina ce final iti place, in timp ce amintirile urate au deja un final, nu le poti schimba. Mai bine o poveste nerezolvata, pe care o poti strange in maini ca pe plastilina, ca sa-i dai ce forma vrei tu.

marți, 29 noiembrie 2011

again..? no!

Ca deh ... cand vezi atata nepasare si durere.n cot tsi se mai acreste si tsie.
Ma cam lasa rece tot ce insemni TU! 
Ca TU esti mai schimbator ca vremea.. Acum e cald si bine, acum e frig si rece...
Hai ma scutesti?!..
Ba vrei, ba nu vrei ceva....
E clar ai decazut total!.
Ca daca ieri fericirea mea depindea de "zambetul tau", ei bine, azi, e total diferit.
Mi.e scarba de mine si de tot ce am sedimentat aici in chestiutsa asta mica numita "inima".
Oare a meritat?!..
Tind sa cred ca totusi cicatricea asta va fi fost facuta cu un scop...
Ce scop?!
Probabil intr.un viitor apropiat se va vedea... Sau nu?!..
Dar niciodata nu.i prea tarziu pentru a incepe sa stergi tot ce.i neplacut cu buretele si sa uitsi tot.
Clar asta e ceea ce vreau eu sa fac.. Voi reusi?... Eu zic ca da. Vreau sa invats sa fiu mai puternica..
Vreau sa.l iau pe NU imbratse.
Si da ma simt mai bine. Cred ca incep sa vad cu ochisorii mei pentru ce a fost toata treaba asta.. Toata joaca de.a sentimentele..
Si ce?!... La urma urmei oare eu nu m.am jucat ?!...
Dar vine o zi fericita si pentru mine.
O zi in care sentimentele mele vor fi implinite. Cred si stiu asta!
Cineva acum poate ma cauta si pe mine asa cum eu il caut pe el...
Ce e cert e ca trebuie sa am rabdare... corect?!..
Voi avea asa cum am avut si pana acum, in schimb de data asta sper sa merite si sa vad un rezultat...







P.S. : Viaţa nu înseamnă să aştepţi să treacă furtunile, ci să înveţi să dansezi în ploaie. (adevaraaaaat)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu