Despre iubire.

Fotografia mea
Dar pana la urma supravietuiesti oricarui lucru, sexului, minciunilor, examenelor…e filozofia lui “ma descurc eu cumva”. Se spune ca in viata e de preferat sa ai amintiri urate decat regrete. Eu cred ca sunt mai bune regretele, pentru ca pe alea le poti prelucra, iti poti imagina ce final iti place, in timp ce amintirile urate au deja un final, nu le poti schimba. Mai bine o poveste nerezolvata, pe care o poti strange in maini ca pe plastilina, ca sa-i dai ce forma vrei tu.

joi, 24 noiembrie 2011

fara puteri.

Ehh.. iata.ma si la granitsa dintre bine si rau..Sunt in aceeasi situatsie iar... Numai ca acum mult mai grav..... Clar e cea mai grea etapa de pana acum din viatsa mea prin care trec in momentele aceastea.. Si totusi ma simt bine pentru ca am alaturi persoana de care am nevoie cel mai mult... Nu stiu cum voi putea sa.i multsumesc.... 
Stiu ca va fi bine. Trebuie sa fie...
Cand e una nu.i numai una.. ambitsia si reprosurile celor din jur ma fac sa ma simt si mai prost... Sunt bolnava. Bolnava de parerile si "glumele" anumitor persoane... Si ma macina totul... ma face sa am gandesc "Oare chiar asa e?!"....Dar daca e asa?!.... Ce pot s afac. fiecare se naste cu o fizionomie si un caracter.. nu eu m.am ales sa fiu asa cum sunt... 
Sunt cu moralul la pamant..  daca pana ieri eram doar putsin deprimata, acum sunt total "sub pamant".... 
Bineintseles tsie itsi multsumesc inca o data ca.mi esti alaturi. 
TSIE CHIAR ITSI PASA.

2 comentarii: