Despre iubire.

Fotografia mea
Dar pana la urma supravietuiesti oricarui lucru, sexului, minciunilor, examenelor…e filozofia lui “ma descurc eu cumva”. Se spune ca in viata e de preferat sa ai amintiri urate decat regrete. Eu cred ca sunt mai bune regretele, pentru ca pe alea le poti prelucra, iti poti imagina ce final iti place, in timp ce amintirile urate au deja un final, nu le poti schimba. Mai bine o poveste nerezolvata, pe care o poti strange in maini ca pe plastilina, ca sa-i dai ce forma vrei tu.

miercuri, 30 noiembrie 2011

Maybe i'm in love...




... e foarte probabil sa fiu "in love"... Adica.. simt inimioara cum imi bate de parca ar vrea sa iasa din piept cand sunt cu el.... ma cam fastacesc in vorbe... ma gandesc numai la el... adorm si ma trezesc cu el in gand.... si doar el ma face sa ma simt mai bine.. oare?!... Cert e ca ma intseleg extraordinar cu el si nu.mi vad ziua implinita pana nu vorbesc cu el si pana nu.mi zice el o gluma de.a lui. Nu e o zi normala daca nu ma enerveaza el la culme... ca deh cica pentru asta traieste:)). Il ador.!!!
Cand ii vad ochisorii aia mari si albastri imi vine sa.l mananc!.
Chiar nu mai avusem "fluturasi ins tomacel" de mult timp. :">!
Dar el m.a facut sa.i am de fiecare data cand ma atinge!.
Te ador chestie enervanta:X.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu